23 травня 2024 року Хортицька національна академія виступила співорганізатором Всеукраїнської науково-практичної конференції “Художньо-педагогічна освіта України. Досвід та перспективи розвитку» до 60-річчя заснування художньо-графічного факультету Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Варто відзначити, що цей університет входить до трійки найкращих педагогічних закладів вищої освіти України, а художньо-графічний факультет відзначається високим рівнем підготовки молодих митців. Конференція зібрала провідних експертів, науковців та практиків, які обговорили ключові питання та виклики розвитку художньо-педагогічної освіти в Україні.
З привітальним словом до учасників пленарного засідання звернулася проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Хортицької національної академії Наталія Гордієнко. Вона відзначила, що позитивним фактом є активна участь у сьогоднішній конференції студентів та молодих науковців з різних вишів України. З одного боку, їхнє сучасне бачення проблем дозволить винайти оригінальні рішення завдань, які висуває наука. З іншого, – формування професійної свідомості молодих фахівців можливе лише за умови набуття навичок наукової діяльності, розширення наукового світогляду та теоретичного кругозору і ерудиції. Наталія Гордієнко також взяла участь у пленарному засіданні із доповіддю на тему «Особливості апперцепції навчального процесу студентів педагогічних та мистецьких закладів освіти в умовах війни». До привітання долучився також декан факультету мистецтва та дизайну Хортицької національної академії Богдан Корнелюк. Він побажав учасникам форуму натхнення та енергії для продовження плідної мистецької та освітньої роботи. У роботі конференції взяли участь завідувач кафедри дизайну Хортицької національної академії Наталія Дерев’янко та представники кафедри дизайну Борис Козловський, Валентина Шкурко, Анна Лисенко, Володимир Рябченко, Леся Міхєєва, Ірина Здановська та Анна Аркуша.
Учасники пленарного засідання ознайомилися з історією та окреслили перспективи розвитку художньої освіти, а також визначили вектори інтеграції студентів та викладачів вітчизняних закладів освіти у європейське мистецьке середовище. Науковці та практики підкреслили важливість продовження діалогу між освітніми закладами, державними органами та мистецькою спільнотою для підвищення якості художньо-педагогічної освіти в Україні. Було наголошено на необхідності впровадження новітніх методик та підходів, а також активної інтеграції у міжнародне мистецьке середовище.