З 4 по 7 листопада 2019 року кафедрою соціальної роботи Хортицької національної академії було організовано низку заходів в рамках святкування Тижня соціальної роботи.
Вітанням «Доброго соціального ранку!» розпочався святковий тиждень, організований студентами спеціальності 231 «Соціальна робота», де усім бажаючим було запропоновано долучитися до щирих привітань.
5 листопада 2019 року організовано виставку «Науково-дослідна робота студентів та викладачів кафедри соціальна роботи», де представлено результати їхніх наукових досягнень та участі у численних конкурсах і конференціях.
6 листопада 2019 року викладачі та студенти кафедри долучилися до марафону «Соціально активна молодь ZP» та зустрілися з представниками соціальних служб та благодійних організацій м. Запоріжжя. Так, представники благодійного фонду «Карітас Запоріжжя» М. Джуржій та Н. Котович ознайомили студентів зі специфікою надання соціальної допомоги, поділилися досвідом соціальної роботи з різними групами клієнтів. Спеціаліст «Запорізького обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» М. Безрук ознайомила з діяльністю соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, що функціонують на території Запорізької області. Експерт програми малих грантів «ГЕФ» ООН В. Ширяєв ознайомив присутніх з особливостями реалізації проектної діяльності на прикладі громадських організацій.
Також студентами 4 курсу спеціальності 231 «Соціальна робота» було організовано воркшоп «Ігрові соціальні практики», який дозволив майбутнім фахівцям в процесі ігрової взаємодії відчути себе компетентними професіоналами, здатними до виконання різних професійних ролей.
7 листопада 2019 року до Хортицької національної академії завітали соціальний педагог середньої школи № 49 Коваль Н. П. та заступник директора з навчально-виховної роботи середньої школи № 49 Ніколенко Л. П. з майстер-класом «Соціально-педагогічна профілактика булінгу в підлітковому середовищі з використанням метафоричних карток». На зустрічі студенти ознайомилися з проективними техніками організації соціально-виховної роботи в закладах середньої освіти, отримали можливість взяти участь у вправах, де в групах розв’язували завдання з використанням МАК. Таким чином, майбутні фахівці отримали не лише знання, але й вміння використання інноваційних методів у соціальній роботі.