2020
Бакалаврат
Вороніщева Н. С. Особливості формування здатності до саморегуляції дошкільників з синдромом Дауна
Петрова А. О. Мотиваційні особливості амбівалентності особистості з порушенням зору в ранній юності
Помаз В. С. Розвиток пізнавальної активності у дітей 7–8 років із затримкою психічного розвитку
Синишин О. М. Розвиток м’яких навичок у дітей з порушенням усного мовлення
Соц Я. Г. Особливості самооцінки дітей молодшого шкільного віку зі стертою формою дизартрії
Магістаратура
Дощенко А. Г. Розвиток професійної компетентності асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання
Пальчевська А. О. Психологічні особливості децентрації у юнаків з труднощами в навчанні
Семенюта Є. В. Профілактика дисграфії у першокласників із загальним недорозвиненням мовлення
Кальченко А. М. Формування навичок самообслуговування у дошкільників із інтелектуальним порушенням
Лоцман О. А. Профілактика професійного вигорання у корекційних педагогів
Москальова Л. Ю. Педагогічні умови виховання моральної культури у майбутніх учителів-дефектологів
Науменко С. А. Корекція проявів диспраксії у молодших школярів із інтелектуальними порушеннями
Плотникова Ю. Р. Корекція емоційних станів дітей дошкільного віку з алалією засобами ізотерапії