Кафедра педагогіки та методик навчання є випусковою і забезпечує підготовку здобувачів вищої освіти за спеціальностями:
за першим (бакалаврським) рівнем освіти:
013 Початкова освіта (додаткова спеціалізація «Іноземна мова») |
за другим (магістерським) рівнем вищої освіти:
013 Початкова освіта (додаткова спеціалізація «Іноземна мова») |
|
012 Дошкільна освіта |
Наш блог
Кафедра забезпечує викладання навчальних дисциплін:
Виховання дітей з особливими освітніми потребами у грі | Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Мовлення дитини» та «Гра дитини» |
Дидактика сучасного уроку | Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі» |
Дитяча література з методикою навчання літературного читання | Нейропсихологія |
Інклюзивна педагогіка | Організація і управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти з інклюзивним навчанням |
Інноваційні технології у дошкільній освіті | Організація і управління освітнім процесом у початковій школі |
Інноваційні технології у початковій школі | Організація методичної роботи в системі дошкільної освіти |
Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя | Основи природознавства з методикою навчання |
Каліграфія (графіка письма) | Основи суспільствознавства з методикою навчання |
Математика з основами методики навчання математики у початковій школі | Педагогіка |
Методика викладання дисциплін освітньої лінії «Дитина у світі культури» | Педагогічні технології у початковій школі |
Методика викладання предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | Порівняльна дошкільна педагогіка |
Методика викладання предметів математичної освітньої галузі | Практика усного і писемного мовлення |
Методика викладання предметів мовно-літературної галузі | Практикум розв’язування задач з математики |
Методика навчання української мови | Розвиток професійної компетентності фахівців дошкільної освіти |
Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Дитина у природному довкіллі» | Теорія і методика організації дошкільної освіти |
Базами практики для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта є:
- Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради (Загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів);
- Комунальний заклад «Веселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Веселівської селищної ради»;
- Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради;
- Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс №66 «Гімназія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради;
- Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №80 Запорізької міської ради;
- Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89 Запорізької міської ради;
- Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №92 Запорізької міської ради;
- Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради;
- Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради;
- Опорний заклад загальної середньої освіти «Розумівська школа Долинської сільської ради» Запорізького району Запорізької області;
- Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Запорізької обласної ради;
- Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Запорізької міської ради;
- Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №244 «Біла лілея» Запорізької міської ради;
- Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 290 «Зайчатка» Запорізької міської ради.
Одним із важливіших напрямів діяльності кафедри є наукова робота.
Проблемна тема кафедри – «Моделювання та практичне забезпечення розвитку складових професіоналізму педагогів закладів освіти з інклюзивною формою навчання» (державний реєстраційний номер: 0118U100315)
Основні напрями наукових досліджень наукових працівників кафедри:
- Професійне зростання сучасного педагога закладу дошкільної освіти в умовах впровадження інклюзивного навчання.
- Мотивація як основа ефективної реалізації пізнавальних інтересів у навчальній діяльності учнів початкових класів.
- Використання інноваційних технологій у початковій школі.
Освітній процес на кафедрі педагогіки та методик навчання забезпечують 5 науково-педагогічних працівників, із них 1 доктор наук, 2 кандидати наук. Серед працівників кафедри провідними спеціалістами є: