Соціально-психологічна служба

Шановні студенти та викладачі!
Вас рада вітати соціально-психологічна служба Хортицької національної академії
 
Мета соціально-психологічної служби:
– активно сприяти формуванню особистісного, інтелектуального потенціалу студентів, їх соціально-психологічній адаптації до життєвих умов;
– допомагати створювати соціальні та психологічні умови для розвитку творчих здібностей, пізнавальної та мотиваційної сфери особистості майбутніх фахівців;
– надавати психологічну та соціальну підтримку в подоланні відхилень в інтелектуальному, особистісному і професійному розвитку студентів, а також у вирішенні конфліктних ситуацій;
– сприяти створенню позитивного соціально-психологічного клімату в колективах студентської молоді, науково-педагогічного складу та осіб, залучених до освітнього процесу;
– проводити заходи, спрямовані на профілактику стигматизації і дискримінації в оточенні ровесників; формувати дружнє та неупереджене ставлення до осіб з особливими освітніми потребами;
– сприяти створенню інклюзивно-освітнього середовища (безпечного освітнього середовища);
– надавати психологічні, соціально-педагогічні, соціально-медичні висновки фахівця та інформаційні послуги учасникам освітнього процесу та іншим організаціям відповідно до цілей та завдань системи освіти. 
 
Завдання соціально-психологічної служби: 
– сприяння створенню психологічних умов для розвитку творчих здібностей, пізнавальної та мотиваційної сфери особистості студента в освітньому процесі;
– сприяння вирішенню освітніх і виховних завдань, професійної гнучкості студентів, формуванню соціальної компетентності як передумови ефективної соціалізації молоді, а також соціалізації студентів з особливими потребами;
– надання допомоги студентам у визначенні своїх можливостей з урахуванням індивідуальних особливостей;
– соціально-психологічний супровід студентів із особливими освітніми потребами;
– поширення інформації про засади інклюзивного навчання серед науково-педагогічних працівників, батьків, студентів з метою формування дружнього та неупередженого ставлення до студента, який має певні потреби;
– допомога науково-педагогічним працівникам академії та іншим працівникам в освітньому процесі студентів та формування у них принципів взаємодопомоги, толерантності, відповідальності, впевненості у собі, здатності до активної соціальної взаємодії;
– інформування з питань працевлаштування соціально незахищених категорій студентства та сприяння цьому.
 
Ви завжди можете звернутися до нас за індивідуальними і груповими консультаціями, психологічною діагностикою, профорієнтацією, завітати на цікаві психологічні тренінги. Послуги, що надаються службою, здійснюються на безоплатній основі.
 
 Співробітники Служби

Моренко Ольга Миколаївна – практичний психолог;

Кетлер-Митницька Тетяна Сергіївна– доцент кафедри спеціальної освіти та психології;

Нижниковська Любов Петрівна – соціальний педагог.

До нас Ви можете звертатися за адресою: вул. Наукового містечка, 59, ІІ корпус, кабінет №229, з 9:00 до 17:00 щоденно, крім вихідних.

Ми гарантуємо Вам анонімність!

Чекаємо на Вас і завжди раді допомогти!

Психологічна служба відкрила нову послугу – консультація психолога онлайн

З березня 2020 року працює консультація психолога онлайн (Zoom, Skype тощо), щоб прийти на консультацію до психолога, не потрібно виходити з дому, що гарантує повну анонімність та комфорт клієнта. Консультації відбуваються за попереднім записом (перейдіть за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2gZsLlohWnbBzXOpZ8Z63d0w6VnelkyxO7_nLMPhoBEeyog/viewform) . 

Варто врахувати, що прийом у психолога – це не тільки відверта розповідь про свої проблеми (з тим же успіхом Ви можете поговорити з близькою людиною або сходити в храм на сповідь).

Якщо Ви вирішили, що Вам потрібна консультація психолога, то слід визначити, чого конкретно Ви хочете домогтися за допомогою спеціаліста. Кожен прийом у фахівця має певну мету. Як правило, на першому прийомі психолог буде розмовляти з Вами саме про те, якого результату Ви очікуєте від консультативної допомоги і як проблеми трансформувати в завдання, Психолог також визначить та представить методи і вправи, які будуть використовуватися для роботи, і яким чином вони допоможуть досягти запланованих результатів.

У наш час люди все частіше усвідомлюють, що для успішного вирішення своїх проблем, здобуття душевного спокою та внутрішньої гармонії, їм необхідно записатися на консультацію до психолога. Це – правильне рішення, адже за участю професіонала можна швидше і ефективніше розібратися з внутрішніми конфліктами, дитячими комплексами, деструктивними установками та іншими психологічними проблемами, що заважають саморозвитку і реалізації власних здібностей.

Записатися до психолога і отримати консультацію людей спонукають найрізноманітніші причини. Хтось не може позбутися шкідливих звичок, хтось страждає від дитячої сором’язливості і невміння постояти за себе, а хтось хоче навчитися розуміти оточуючих, розібратися у своїх власних думках і почуттях, успішно вирішити конфлікти, налагодити стосунки з оточуючими, батьками і дітьми.

На індивідуальній консультації психолог не тільки допоможе вирішити якусь конкретну особисту проблему, а й допоможе відкрити нові можливості для саморозвитку. А дізнаючись більше про себе, про свої справжні потреби, клієнт знайде нові вміння та знання, які допоможуть йому поєднати успішну кар’єру і щасливе особисте життя.

У всіх нас одне життя. Часто складності, з якими ми роками не можемо впоратися самостійно, вирішуються після кількох консультацій психолога.

Служби безкоштовної «Гарячої» лінії і телефони довіри
  1. Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0800500 335 (зі стаціонарних телефонів)  або 116123 (з мобільних телефонів).
  2. Національна дитяча «гаряча лінія»: 8 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів) та або 116 111 (з мобільних телефонів).
  3. Цілодобова гаряча лінія психологічної підтримки учасників АТО і членів їхніх сімей: 0 800 505 085
  4. Всеукраїнський телефон довіри: 0 800 501 701
  5. «Гаряча лінія» Національної поліції в Україні: 0 800 500 202
  6. Телефон довіри (057)759-76-76 (з 19.00 до 07.00) або по Skype: www.callpoint.su
  7. Телефон для запису на особисту консультацію (безкоштовно для ВПО), моб. тел.(098) 523-37-62
  8. Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД: 0 800 500 451
  9. Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної допомоги:0 800 213 103.
  10. Телефон довіри PiN/ «Людина в біді»: 0 800 210 160
  11. Гуманітарна місія «Проліска»: 093 202 22 32 або 096 404 10 34
Основні напрями роботи спеціалізованих служб «Телефон Довіри»

Служба створена з метою зниження психологічного дискомфорту, рівня агресії людей, включаючи аутоагресію й суїцид, формування психологічної культури й зміцнення психічного здоров’я й атмосфери психологічної захищеності населення.

Екстреність допомоги забезпечена цілодобовою роботою служби, функціонуванням декількох телефонних ліній одночасно. Співробітники служби «ТД» зобов’язані не розголошувати отримані під час роботи відомості, які можуть завдати шкоди честі, репутації, правам і інтересам громадян. Екстрена психологічна допомога надається безкоштовно.

Отримати консультацію у службі «Телефон Довіри» запоріжці можуть за стаціонарним телефоном 228-15-84 та номерами мобільних операторів: 066-313-15-84, 067-515-15-84, 073-515-15-84 (розмова сплачується згідно з умовами тарифного пакету, переважно безкоштовно в межах мережі). Консультації також надаватимуться онлайн:

Skype: Dovira1584
Facebook: Телефон Довіра
Viber/WhatsApp/Telegram: 067-515-15-84.

Закон України “Про запобігання та протидію домашньому насильству”

Шпаргалка. Домашнє насильство: що треба знати?

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)

Порядок реагування на доведені випадки булінгу

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти