Консультації МОН щодо вступу до ЗВО

МОН

З 30 червня в МОН запрацював консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники.

За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.

Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено також на сайті Міністерства у розділі Вступ 2020. Цей розділ постійно оновлюється – у ньому можна знайти новини, інфографіку та відеороз’яснення з найбільш актуальних питань.

Для вступників із тимчасово окупованих територій, завдяки об’єднанню ресурсів МОН, Урядового контактного центру та Фонду “Відкрита політика”, з 12 лютого 2020 року працює окрема гаряча лінія 0800 504 425. Загалом потенційним вступникам із ТОТ надано більш як 3 500 консультації.

Урядовий контактний центр
Громадська організація “Фонд “Відкрита політика”

Докладніше: bit.ly/3hbHwIW