Публічна інформація        21 Листопада 2017        566         0

IIІ Міжнародний конгрес «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»

IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» 10 листопада 2017 року відбувся у Києві.
Ініціаторами проведення Конгресу стали Міністерство освіти і науки України, Національна академія наук України, Київський університет ім.. Б. Гринченка, Інституп спеціальної педагогіки НАПН України, Всеукраїнський фонд «Крок за кроком».
У Конгресі взяло участь понад 600 освітян із різних регіонів України, а також представники Польщі, Словаччини, Італії та Канади.


В роботі Конгресу взяли участь представники Хортицької національної академії: Завідувач навчального відділу Анісімова Людмила Василівна; декан факультету реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи, кандидат педагогічних наук Лопатинська Наталія Анатоліївна, завідувач кафедри спеціальної освіти, кандидат психологічних наук Турубарова Анастасія Володимирівна; доцент кафедри соціальної роботи, кандидат педагогічних наук Клопота Ольга Анатоліївна та Чепурна Онастасія Олегівна – студентка 4 курсу спеціальність «соціальна педагогіка»
Зі вступним словом до учасників Конгресу звернулись: Марина Порошенко, голова Благодійного фонду Порошенка; Василь Кремень, президент Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор, академік НАПН України; Тім Лорман, президент Університету Конкордія, доктор педагогічних наук, професор (Канада), Данута Ал-Кхамісі, доцент кафедри педагогічної терапії Варшавської академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської, доктор філософії (Республіка Польща) та інші провідні українські вчені, Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України.
Робота відбувалася за такими тематичні напрямами:
1. Теоретико-методичні та нормативно-правові засади інклюзивної освіти.
2. Інклюзивне навчання: організаційно-педагогічні та соціально-психологічні аспекти.
3. Деінституалізаційні процеси в освіті дітей з особливими потребами.
4. Сучасні змістові аспекти та технологічні напрями реабілітації дітей з особливими потребами.
5. Професійне співробітництво різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі.
6. Інклюзивне навчання:підготовка фахівців та підвищення кваліфікації.
Представники Хортицької академії не лише ознайомилися із сучасними світовими тенденціями в організації інклюзивного освітнього простору. Клопота О. А., Лопатинська Н. А., Чепурна А. О. долучилися до наукової дискусії, представивши власні напрацювання.
Неабиякий інтерес викликали й 2 лінійки майстер-класів та тренінгів. Так Чепурна Анастасія взяла участь в Майстер-класі для соціальних педагогів, практичних психологів, вчителів груп продовженого дня у загальноосвітніх навчальних закладах «Використання корекційних методів у роботі з дітьми з особливостями психофізичного розвитку та їхніми батьками в освітньому просторі», а також в майстер-класі для педагогів, психологів, соціальних педагогів інклюзивних загальноосвітніх закладів «Пріоритетні підходи до реабілітації дітей з інвалідністю та особливості організації і проведення виховних заходів за участю дітей з інвалідністю».